Bağışıklık Sistemi Desteği

VetNaVit MAXI CardioPlus

Vetnavit CardioPlus; Kedi ve köpeklerde dolaşım sisteminin normal fonksiyonlarını desteklemeye yönelik kullanılmak üzere formüle edilmiştir.Güçlü kalp kaslarını desteklemek, dolaşımı teşvik etmek, kardiyovasküler fonksiyonu desteklemek için, optimum performans için kalp kaslarını destekler ve sağlıklı bir kalp ritmini sürdürmek için, köpekler ve kedilere yVetnavit CardioPlus; Köpeklerde dolaşım sisteminin normal fonksiyonlarını desteklemeye yönelik kullanılmak üzere formüle edilmiştir.Güçlü kalp kaslarını desteklemek, dolaşımı teşvik etmek,kardiyovasküler fonksiyonu desteklemek için, optimum performans için kalp kaslarını destekler ve sağlıklı bir kalp ritmini sürdürmek için, köpekler yönelik bir kalp sağlığı takviyesidir. Taurin, Lkarnitin, CoQ10 ve yağ asitleri içeren etkili formülü ile köpekler için üretilmiştir.

Özellikleri gÖR

Kullanım Tavsiyesi

Veteriner hekim tarafından başka bir şekilde önerilmediyse, tedaviye destek olmak amacıyla köpeklerde her 15 kg canlı ağırlık için 1 paket/gün direk ağız yolu ile veya mamaya karıştırılarak düzenli olarak kullanılmalıdır.

Aktif İçerik / 1 paket, 9 g ,

(3a300)C Vitamini (Askorbik Asit):                  525 mg
Rutin:                                                                     3 mg
Kuersetin:                                                             3 mg